Back to reality, once more

Igår kom vi tillbaka till Sverige. Det är väldigt mycket som jag har lärt mig under min resa,saker jag inte trodde skulle gå, och saker ja aldrig trodde skulle ske.
 
Jag tänkte ta ett par dagar kanske, att reflektera, och sedan lägga upp nånting hit.
 
Även försöka redigera lite bilder. Det blev förvånansvärt lite foton på denna resa. Inspirationen fanns inte där, men framför allt, kändes det som att man inte hade tid. Svårt att förklara. Men, ett par stycken blev det åtminstone.
 
Idag åt man en svensk frukost igen för första gången på en månad. Sjukt gott.
Man har saknat svensk mat väldigt mycket. USA är inte känd för den nyttigaste maten direkt. En frukost gick på ca 100kr (eller mer) och det var verkligen supersize me. Nu blir det att börja träna igen, och äta normalt.

Snart även dags för grillmat. Farsan som bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0