Been a while. Again.

Jao, man kanske ska skriva lite om hur man mår osv. Vad som sker.
Har nu jobbat på Icehotel i snart en månad, och jobbar tills den 28e Feb. Det går bra, tycker jag iallafall.
Just nu är jag på min 10dagars skift, inte så kul det kanske, men dagarna går fort om man bara ser en dag i taget.
Tipz&trickz.
Flyget är bokat och klart för Hawaii i april. Har tagit mitt engelskaprov, och får se vilken klass jag hamnar i.
Bara kvar att boka flyget till Stockholm precis innan.
 
öhm. fiolen går bra, när jag väl hinner träna på den.
Har börjat träna annars med löpningen igen. Min rygg börjar skärva, så dags att komma i form.
Beställt mig en nintendo 3DS och Zelda. Pepp.
 
thats about it.

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Hang in there bro :3

2014-01-14 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0