my trip to Hawaii in a few pictures


Hawaii OAHU
Jag har redan berättat till folk att jag inte tog många bilder på min senaste resa. Den här resan var mer om att vara i Nuet, ta vara på min tid och växa som person. Jag fann inte heller mycket inspiration till att fotografera, utan jag kände bara för att vara. Men ett par stycken tog man iallafall, och här kommer några. Bilderna är inte heller nödvändigtvist i rätt ordning alla gånger.
 
 
 
 
 
 
Svartvita bilderna är från WW2 bunker. Den sista lilla bilden påminde bara jävligt mycket om Jurassic Park!
MAUI
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Åh härligt och vilka härliga bilder! :)

2014-09-04 @ 18:13:47
URL: http://sdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0