Roadtrippin'it in USA, San Francisco : Day 3

Idag hade vi en massa planer, men typ alla sket sig. Så det blev att gå till Golden Gate Parken. Väl där, var det en besvikelse. Den var inte vacker på något sätt, eller speciell. I jämförelse med parkerna i Japan, där allting är perfekt, och de har personer att klippa gräset med en vanlig sax för att få till allting perfekt - så var den här parken bara en helt vanlig skog. Så, jag tycker att det var slöseri med tid.
När vi vandrat där ett tag, så blev man rätt trött. Vi drog tillbaka till hotellet, tog det lugnt, och sedan en tripp till köpcentret som var enormt.
Efter lite shopping, blev det att gå på AMC bio Kick Ass 2. Det ovanliga här är att allt man får, var gigantiskt. Det var fri refill också... men jag sa att det behöver vi nog inte. De som jobbade där skrattade över hur chockade vi var när vi fick allting. Jag kunde knappt hålla i det.
 
Från Golden Gate Parken fick jag bara en bild jag gillade. Det borde bevisa om hur besviken man blev på parken.
 
Taget från vårat hotell-trapphus
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0