Roadtrippin'it in USA, San Francisco : Day 11

Frukosten här var inte alls att hurra för. Man fick små förpaketerade flingor i portioner. Kaffe, och en jävla massa bakelser med socker. Till slut tog man flera fling-portioner och kaffe bara. Det var också väldigt lite med plats där frukosten var, så man fick ta med till sitt rum för att äta. Lite dåligt tyckte man. De hade bara kunnat ta övre våningen där lobbyn var, och byta från hotellrum och istället bygga trappa och öppna upp till en liten restaurang.
MEN, det är min åsikt.
Idag åkte vi till Leadbetter beach. Det var kanske 10personer på stranden, väldigt skönt. Däremot blev stranden så sjukt het så man kunde inte gå där utan sina skor. Helt omöjligt. Här blev jag också jagad av måsarna som jag lagt upp en video på tidigare.
Vi blev leds på den heta värmen, och åkte tillbaka till hotellets egen pool. Sjukt skönt! Knappt någon där under större delen av tiden. Vi köpte bara budweisers och drack där istället. Bekvämt.
Efter det gick vi på en promenad, hittade coolaste bokhandeln jag sett i mitt liv. Köpte Alice i Underlandet.
SEN efter det blev det pizza på Pizzaguru. Där av alla platser, råkade jag träffa en bekant som jag mötte i Kiruna när jag var typ 18. En man som reste från USA. HAN stod där på pizzaguru. Jag skrev till han och vi bestämde oss för att träffas upp nästa dag.  En av de absolut skönaste dagarna på våran resa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0