WHAT SHOULD I DO

Nä, jag vet inte vad ja ska göra angående ett nytt kamerahus.
 
Ska man satsa hårt? Jag vet inte om jag nånsin har satsat så här mycket på något av mina intressen. Jag har alltid tyckt att saker är för dyrt, så jag har hållit mig till tvspel och film. Spel köper jag också kanske var andra-tredje år, filmer har jag nästan helt slutat att köpa pga kostnaden.
Däremot, att fotografera har blivit en stor del av mitt liv. När Johan lärde mig det för cirka 4 år sedan har intresset bara ökat. När jag fyllde 20år, fick jag min första egna kamera och tar bilder nästan alla dagar i veckan. Jag använder den väl, och tar hand om den. Jag älskar kameran. Det är min hobby, kan man väl säga.

Ibland får man satsa på sig själv. Jag måste bara bestämma mig för När antar jag.
Före eller efter USA - men om jag redan tänkt köpa en ny, kanske jag borde köpa en innan USA för att få ut bästa bilderna, samt att byta till en 7D så är den mycket bättre vädertätad. Det är nog vad jag gillar mest med den kameran.
 
Ah jag vet inte.. jag vill bara skriva av mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0