double standards

jag har det där igen.. den där känslan..
eller, snarare... känslorna. de som tar över mig på sätt
jag inte kan förstå, eller ens förklara.
det börjar som en känsla. två känslor. tre känslor.
som sedan blir till tankar. högljudda tankar. därifrån blir det som att jag skriker på mig själv.det finns ingenting som kan stoppa det. jag försöker stänga ute alla ljud jag kan, men tyvärr. ljuden är inom mig. blunda, och somna. det är inte så svårt, snälla, sluta, och bara somna. det går inte. hjärtat börjar öka takten. desto mer jag försöker, desto högre blir ljudet. åh nej, inte det här igen. attackerna. bröstsmärtorna. paniken. det man aldrig kan stoppa, utan det är bara att härda ut den. andas ut och in. det är det enda sättet. det gör att det går över fortare. så ja... nej.
öppna-
svälj.
1-2-3-4
drick.
aaahhh..
hej drömmar, så jag har saknat er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0