full 'house'

Fullt upp. I söndags gick jag bort från jouren som varade en vecka. Första gången man jobbat 24/7 i en hel vecka.. jag får lönen den 10e, och jag hoppas att det var värt det. Har dock jouren nästa vecka igen, hue.
Jag ska kanske till Umeå denna vecka och hälsa på johans släkt. MEN hittills har vi inte hittat någon som kan ta hand om katten, så det blir kanske att jag måste stanna ändå.  och i sånafall, blir det väl fest med Klaggen.
Hursomhelst blir det väl bra, men.. känns trist att man inte kan få båda sakerna, haha. Och det är faktiskt så. Har inte varit i Umeå på typ två år, och nu när jag har tid kanske jag inte kan - samt klaggen flyttar och det här är enda helgen som funkar att ha en hejdå fest för jag har jouren osv så jag kan inte göra något - så det går inte heller om jag ska till umeå. alla dessa val och kval, asså.
Det är nu 33 dagar kvar till USA. Mitt fotosug borde börja komma strax igen. Jag vill ta vackra bilder. Inte bara semesterbilder, utan nånting vackert. Ett Konstverk ; sa nörden.
Det blir att ta med båda kamerorna denna gång faktiskt. Så det ska bli spännande att fota på västkusten.
har inte så mycket mer att berätta. känner mig trött och slut i kroppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0