Whats wrong?

Nå, ett tag nu så har jag känt mig som att livslusten är borta. På nått sätt, men den är ändå där och glimtar ibland. Typ när man ser fram emot något till helgen. Att inte behöva arbeta etc. Göra saker som gör en glad, så kan jag känna den där lusten igen.
Jag har ingen matlust, knappt någon ork, ingen lust what so ever att supa heller (vilket förvånar mig. var så sjukt sugen i december men höll mig borta och nu är den som bortblåst.), får försöka boka att hänga med vänner annars skulle jag bara lägga mig i soffan och ligga i mörkret, vilket är en dålig cirkel i sig.
Man känner sig som sjuk nästan. Som att nånting suger kraft från en. Le ghost, is that you? Nämen, det känns skumt det här. Är det någon som känner igen sig?
 
måndag.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag... Måste man uppsöka läkare...

Men nu går vi iaf mot ljusare tider

2013-01-07 @ 17:14:57
Postat av: Klaggen

Ja, ibland undrar man över vad som egentligen är roligt här i livet och vardagen. Det är en hemsk känsla att inte komma på något.

2013-01-07 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0