murphys law is haunting me.

 
Bilden är tagen igår hos farsan. Höll på och fixa i min bil. (okej-de fixade. jag bara var i vägen och blev smutsig.)
hoboestyle kläder. orkar inte bry mig den här veckan.
 
Igår haglade det. Hösten är officiellt här. Vintern är näst... depression.
Tur att californien är före, så jag inte stannar under täcket tills sommaren kommer. Jävla vinter.
Avslutade jouren igår foreverness - sen idag blev morsan sjuk och nu kanske jag måste ta den igen. Jävla skit.
Murphys lag asså. Men ikväll ska det spenderas framför tvn med Dexter maraton !! med öl. thai. och johan & klaggen!
oooch till helgen blir det fest untzuntzuntz. Dansa bort alla mina bekymmer, LIKE A HEALTHY PERSON DOES.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0