Let the vacation begin!

Jepp, då var första dagen på min s.k långsemester kommen!
Kändes lite konstigt i morse. Och igår. Att inte behöva ställa klockan till jobbet, utan jag ställde klockan så jag ska vara i bra tid till Safari fikat med Klaggen, haha.
Ojoj, jag ska njuta, växa som person och framför allt - lugna nerverna. Kände mig så otroligt onyttig från arkanden, och fick lite dåligt samvete. Tränade 40min igår vid 20 på kvällen. Skönt skönt.
Idag ska jag promenera med Klaggen till stan osv. Solen lyser ute, så det blir nog skönt.
 
Sen en liten ironisk grejj.. när jag och Johan åkte till Japan var hela Fukushima grejjen med kärnkraftverket. Nu när vi bokat resa till USA, så dagen efter börjar det nästan krig och hot mot USAs västkust, bla San Diego vart vi tänkt åka. Haha, vi har fan ingen tur med våra resor asså. Tur att den här biljetten är ombokningsbar åtminstone.
 
Jo, och jag föll för trycket och skaffade mig en Instagram. Eller ja, jag har haft en i ett par månader men tyckte inte den var nått att ha Då - men nu tyckte jag det var kul. Plus att det blir kul å ha när man är i USA.
@gothochblandat

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0