this makes me happy

 
Jepp, på fredag får jag sluta kl 14. Like a freaking baws. Lätt att njuta när man på det förra jobbet, aldrig fick ledigt någonsin.
 
Idag börjar förberedandet för Halloweenfesten. Ska åka med Anton och shoppa det sista, och imorgon börjar dekoreringen. Har en jävla massa idéer, och hoppas jag kan toppa förra årets halloween fest! Hursomhelst, så kommer det bli niiice!
Ni får också en väldigt snabb bild på moi. Håret är färgat, men här syns det ingen skillnad. Men tro mig, det är mörkare, och mer brunt än jag brukade ha.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det var en riktigt trevlig fest förra året :-)
Är det okej om jag och Johann kikar förbi?

Svar: Oh ja! Men nä tyvärr så har vi satt stopp för fler folk nu. Det är fullt hus redan. Vissa av folket ska bara vara en stund antagligen, men då är det två andra på kö - men, släng förbi ett sms om ni vill höra läget så ser man ju då vad man kan göra
Cindy

2012-11-02 @ 07:55:16
URL: http://3daysawake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0