Thoughts

Ibland förstår jag inte varför folk mobbat mig, eller ser mig som annorlunda. Men sen kommer också de ögonblicken som jag verkligen förstår varför folk kan tycka så.

Ligger för tillfället och försöker leva med mitt nya liv som no-plan-Cindy. Stressen har på senare tid blivit alldelens för mycket så att jag tom skrämmer mig själv. Så jag hade tänkt att dra på mig yammiepantsen varje kväll efter jobbet. Såvida ja inte har nått jätte viktigt ja måste göra förstås .. Men ni fattar.
Legat i soffan sen 16. Ser om alla säsonger av Buffy the vampire slayer - som alltid tidigare har lyckats lösa mina problem, eller åtminstone hjälpt mig orka leva med dom.


Kommentarer
Postat av: Christer

Att folk mobbas är juh bara för att man måste hävda sig själv oftast att dom inte är nöjd med sig själva. Det är verkligen inge fel på dig alls :) Jag tycker att du är otroligt häftig tjej, vacker också. Så skit i vad alla andra tycker, var dig själv, precis som du är och passar det inte andra människor, screw them, det är deras förlust.

Sköt om dig
//Christer

2012-11-29 @ 12:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0