come on readers, you can do better

hoff, mina läsare försvinner, sen kommer alla tillbaka samtidigt. Kan ni inte hålla er stabila? NÄ ja ska inte va dum. men vafan.

Sitter på jobbet sista minutrarna. Ska snart kila vidare till Erik där det är dags för ännu en muvienight! Härliga grejjer. Det hjälpte inte att gå ut i morse och det var otroligt snöväder.. jag som var glad att jag kunde gå på bar mark äntligen, och inte halka som en idiot. Snön är tillbaka. Chock.
Här är två GIFS från i morse när man skulle mot jobbet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lol snö, jag var ute och sprang i shorts och linne idag :D /mikey

2012-05-03 @ 21:18:14
Postat av: Chris

Nice car! :)

2012-05-04 @ 09:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0