My Saviour of the Day

Kom hem från en av de värsta dagarna man kan ha. Det var skönt tills det blev stressigt och hela min kropp skakade av stress och hjärtat gjorde ont. Jag ville bara dra därifrån, gråta eller något av dess liknelse.
Men vad ska man göra. Jag försökte låta glad till kunden och säga att det ordnar sig. Finns inget värre än en arg kund. I det här fallet så var det inte mitt fel åtminstone. Ah, iallafall.. hoppas på bättre dag imorrn, men det kommer det ju inte bli med begravning.
Gjorde en brak middag med hemma lagad thai. Det blev en av de godaste rätterna jag lagat, om jag får säga det själv. Och det gör jag. Maten gjorde mig lite lugnare, lite gladare, och jag ska nog ta på mig yammiepants och bara ligga i tystnaden ett tag. Kanske slå på en film som jag älskar.
Det brukar funka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0