Idyllic views of the country side

Suttit hela dagen i en bil mot Haparanda. Jag måste erkänna, att naturen här är ändå vackrare än jag har gett det credit för. Jag kanske helt enkelt har vuxit upp och kan älska det som finns nära.
Lite olika såna känslor har jag haft idag, blandat med panik och ångest med en sak som sker på tisdag. Men nu gäller det. Det är nog. Det är dags. No regrets.
Lite fula bilder som man tagit med iPhone. Dvs inte fina kameran - men det blir att grilla snart, så jag ska vara lite background photographer hade jag tänkt. Och damn, jävla svengelska jag använder. Kanske är dags att helt enkelt sluta med svenskan och gå över till det bästa språket i världen - engelska.
Också - ni som älskar SNATCH - ta en extra titt på namnet av släpet. "eh, yu'wan'a'caravan?". Det fula var också att på Lakkapää där vi köpte den skämtade jag om Snatch, och sedan hade de i högtalarna väldigt liknande musik som det är i filmen. Mysig känsla, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0