just cause

Kom hem för inte allför länge sedan. Hängde på när kollegan skulle tatuera sig - planerar min egen nästa tatuering - och panik städat nu. Huff... leds.
För övriga nyheter, så ville jag påpeka om att jag har gjort mig en tumblr. Jag ser det som ett annat sätt att visa mina tankar på istället för bara ord som här på bloggen. hursomhelst, http://diaryoftheundead.tumblr.com heter jag där för er som gillar såna sidor.
Jag kommer förstås fortsätta skriva här. Men som sagt, ett annat sätt att visa vem jag är.
 
Hade tänkt ta det lugnt idag, men det ser inte ut som att det blir av. Får ta det lugnt när man är död, inte sant. Och som citatet jag hört för ett tag sedan (nu minns jag inte hur det gick exakta orden.) "Man tänker inte tillbaka och säger 'jävlar så mycket sömn jag fick den natten', utan det är nätterna man är vaken som man minns."
Sämst citat av mig, men det sades egentligen på engelska och mycket coolare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0