"-- lived on the dark side, of the american dream"

Huff, fredagen gjord!
Skyndade hem, åkte och hälsade på mommo och moffa med katten för en catplaydate. Kisse-maja var ju där också förstås. Fick en matback - shazam - och snart lägga mig i sängen för lite vampire diaries som vanligt. Med Johan bortrest igen, drömmer jag mig alltid bort till en annan plats.
Seriöst - jag hade nog blivit galen - rättelse, mer galen än jag redan är - utan filmer/tvserier. Sjunger på Lana Del Rey - Without you. Sjungt den ett par dagar nu tror jag. Störtkär. Och johan har sagt ett par gånger nu att jag sjunger fint. Vilket jag tycker är kul, då jag hatar min röst oerhört, och han brukar inte säga saker han inte menar om såna saker. Kanske finns lite hopp för rösten trots allt.
 
från jobbet idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0