honest to death

Ah, har ju inga bilder för tillfället, så jag plockade den som jag tog i höstas. Anyway, konstiga drömmar. Jag var typ med i filmen Seven, or somethin'. Med galen mördare som skulle döda mig. Poliserna räddade mig, och sen vaknade ja. sweet. eller nått. I dont even know anymore.

De va rolig game night igår! Även på 2 pers haha. Men oerhört skönt att bara flyta bort ett tag. Ögonblick jag njuter av till fullo.

Trött som ett as. Igen. Jag är ingen morgon människa asså. Tur att jag råkar ha en Burn väntandes på mig i kylen som kan brighten my stressful day på jobbet (som jag redan antar kommer bli väldigt stressig) Sett pewdiepie avsnitt, kaffet i handen - time to get ready for work.

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Himla snygg bild! Väldigt dramatisk på något sätt. Jag gillar den skarpt.

2012-01-17 @ 16:49:55
URL: http://vinterdrake.blogspot.com
Postat av: Klaggen

Woaw! Snygg bild!

2012-01-18 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0