oh the anxiety

Det finns inga ord som kan förklara min ångest just nu.
Jag är utsliten. Panikångestattackerna är tillbaka. Jag hade satt allt mitt hopp på just den här dagen. En dag som kan lösa allting. Och den startar med total misär.
Katten går och kissar i den nya soffan. Förstörd. 8000kr åt helvete. Down the fucking drain.
När jag åkt runt för å försöka lösa det här, johan åkt på loppis, så föll jag till golvet i tårar. Hopplös.
Jag brukar alltid vara bra på att dra upp mig själv när allt gått åt helvete, tro mig. Men, det känns som att mina krafter börjar att sina. De försvinner. Jag är inte den starka tjejen jag brukade vara.
 
Nu ligger det på listan; Boka tid till veterinär. Boka tid till sjukhuset för två anledningar för mig själv. yay me.
 
fml. truly.
hoppas bara på att fuktdammsugaren kan få ut lukten. Ska köpa en ScentStop! som ska vara ett mirakel av nått sätt mot kattpiss. Byta från pellets till kattsand. Ta bort locket från kattlådan. Gå till vetrinären om de är något fel på henne fysiskt. Om allt de där inte funkar - får vi skaffa en kattkompis. Funkar inte det, får jag leva utan soffa tills katterna dör. Eller nått.
 
 

Kommentarer
Postat av: De sju dödssynderna

Högmod = storhetsvansinne, fåfänga
Girighet
Vällust = begär
Avund
Frosseri= glupshet
Vrede
Lättja = lathet


Svar: hmm, misstänkt spam säger datorn. och det kan inte vara någon jag känner, för de skulle redan veta att jag vet vad de sju dödssynderna är och vad de betyder. och att de inte har något med detta inlägg att göra då jag inte köper mycket saker till mig själv, utan sparar till upplevelser som resor. so, i dont even care anymore.
Cindy

2012-12-02 @ 15:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0