Cindy be crazy

Idag har jag tränat på gym för första gången sedan jag gick i ettan på gymnasiet. Jag har aldrig varit en person att frivilligt träna, såvida det inte är obligatoriskt (som i skolan) - men jag måste ändra mig eftersom jag blir äldre, går lättare upp, och råkar jobba på ett jobb där jag får sjukt mycket godsaker framför mig som läskar everyday..
Så. Jag ska börja träna. På torsdag är det bokat att träna igen. Tänkte försöka börja långsamt och sen kanske öka takten i och med att man har tid förstås. Men det känns ljust just nu.
Har druckit te efteråt, och kollat Dexter med Klaggen. Spännande som faen, om ni läsare också kikar på senaste säsongen.
 
På en annan insikt, har jag förstått en annan del av mig lite mer.. Jag håller på och funderar om det är något jag kan skriva här, eller om det får alla att tänka "bitch be crazy". Det är kanske säkrast att hålla det hela detaljerna för mig själv, som vanligt. Men jag har funnit lite olika saker som får mig att tro att det kanske, är något seriöst fel på mig. Men så länge jag inte skadar någon är det ju helt lugnt haha. Skämt åsido, för oss crazy people, right.
Men jag tror att jag börjar förstå mig själv ännu mer. Att förstå varför jag beter mig som jag gör, känner som jag gör och så vidare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Chris

Loving Dexter this season too, got the last one to watch next week.

Hope you enjoy the gym, try cross fit for a kick ass work out! :)

2012-12-11 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0