yeaaah yeah.

Nå, jag letar efter en ny vinterjacka efter som HM är så förbannat jävla idiotiska - pardon my language. Jag beställde två jackor och handskar i typ, juli. De stod att jag skulle få i augusti allting. Det är nu september, och de ändrar hela tiden i min order. Jag ville ha allting i ett å samma paket, men de ändrar hela tiden och separerar min order - hur och varför har jag ingen aning - så nu står det att jag får kläderna i Oktober. Jag börjar bli så jävla arg att det är äckligt. Det är bara en fråga om när innan snön når hit till Kiruna och min nuvarande jacka är i vanligt tyg. Det blir kallt. end of story.
Så nu letar jag jackor som kanske kan hinna komma inom två veckor, men alla jag vill ha kostar antingen över 1000kr (vilken jag Aldrig skulle sätta på något klädesplagg.) eller så är de i ett annat land. yippie.

vill tillbaka till japan. typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0