status;

Ah, fortfarande lika sjuk. Har blivit lite värre, antagligen pga näringsbrist. Legat i sängen i mörker tills kanske 13.
Också, har jag blivit besökt av mitt gamla spöke mitt på ljusa dagen. Tro vad ni vill. men jag låg å kolla på tv. Framför mig vid tvn ligger en flaska på golvet, fast under en låda.(observera att inga fönster är öppna i hela lägenheten, och katten låg och sov.) Plötsligt märker jag nått som rör sig och det är flaskan som vänder sig MOT MIG. Ingen aning om varför just mot mig, men jag fick en känsla av att den ville mig nått. Eller kanske tom att det är Den som gör mig sjuk. Who knows. Hursomhaver, mina kristaller ligger nu tryggt i min bröstficka i min pyjamas.
Fick också locktången igår som jag hann testa innan jag däckade av feber - jag är nöjd. Bilder kommer upp när jag har mer ork.

peace out.

Kommentarer
Postat av: Lolloo

Uuusch vad läskigt! undra vad som menades med det? Hoppas du blir bättre snart iallafall, jobbigt att vara sjuk :(

2011-09-14 @ 09:40:28
Postat av: Chrisse

Tjena Cindy.



Om jag hade varit i stan så skulle jag gärna komma förbi och kolla om jag känner av något i din lägenhet, kolla om du har fått besök av ditt gamla spöke. Krya på dig.



Hälsningar Chrisse

2011-09-14 @ 19:12:17
URL: http://chrisseandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0