kanon wakeshima

Hittat min nya favorit sångare. jag är så kär. Den här musiken är typ vem jag är som person, och vad jag alltid känt mig mer bekväm vid. Vampyrer och mörker. Massa cello, fiol, och sånt där mystiskt underbara ljud. Hur emo det där än lät, så vem bryr sig. Jag fan älskar det och har absolut ingen styrka om jag inte får känna det inom mig. När jag var mobbad i sisådär, 10 år, (eller kanske tom mer?) var vampyrer och mörkret det som fick mig att slå tillbaka. Det är min styrka och själ. Anyway, här har ni favorit låten jag ska ha på repeat och få folk på halloween festen att gnälla om att byta låt.
Nu ska ja gå å träna mitt smink inför festen imorrn, WÄÄÄ


Kommentarer
Postat av: felicia

AH! den där e med i michelle phans tutorial ju. coolt att jag kände igen den.



förresten kan jag inte klä ut mig imorgon. e det ok att jag ba bär svart? annars får jag hitta på annat att göra den kvällen.

2011-10-27 @ 20:59:12
URL: http://bootycall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0