that beat up little girl that once was me

låt mig dansa på sanden precis som om världen vore sann,
måste försvinna. måste gå bort.
i mörkret där allt och inget finns, där jag känner mig som hemma.
där ord slås bort av en kropp av sten. stark. obruten.

låt mig dansa på sanden precis som om världen vore sann,
bevisa om kärlekens passion fortfarande finns,
eller om den är föralltid försvunnen.
borta i det förgågna, ersatt av moderna tider.


låt mig dansa på sanden precis som om världen vore sann,
fly fortare än  mina fötter kan springa. låt mig ramla, låt mig förmultna.
för utan det jag hade, är jag ingenting. den slagna lilla flickan som en gång var jag, vet.
hon vet.


sakta ruttnande försvinner hon.. sakta döende är jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0