moving info

Fullt ös hela dagen. For iväg i stormen till Vittangi, käkade palt, lämnade grejjer, for tillbaka till stan då de blev å packa  -  sen hjälpa den nya ägaren att bära upp, sisådär, 30-50st tunga grejjer och vi förde över lite av de vi var klara med. Ca 4 lådor och lite möbler å tavlor. TUNGT.
Jag är totalt värdelös, jag säger då det. Allt jag kan bära är typ en gardinstång och sen peppa alla andra nästa vecka. Jag kommer med pizza, eller nått.
Dagen blir likadan imorgon, minus en resa till Vittangi och plus en jobb intervju kl 11. Yeahyeahyeah

bakom mig där har ni alla vi bar upp tidigare idag som nu har stationerats i datarummet. Det är mycket mer än det ser ut att vara btw. just so you know. im not kidding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0