more life or death situations

Sitter hos farsan. Det ska bli Apollo 18 och lite gott. För övrigt, tänker jag för mycket igen. Vad gör man när man finner sig vid kanten av allt och inget? Vägskälet som kan bestämma resten av ens liv?
Hur fan ska jag veta om jag kommer ångra mig när jag är 80 och gammal, eller dör en plötslig död vid 25 års ålder. Man ska ju leva livet som det kommer, men jag vill att det ska gå perfekt. Men det är ju omöjligt.
Önskar att jag träffade någon som bara vill dra härifrån. Någon jämlik människa med samma tankar och vill försvinna med mig in till ett magiskt land som jag vet finns där ute. Någon med styrkan jag inte har.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag tror du snarare kommer ångra vad du INTE gjorde när du är 80 år. I would. Nu känner jag dig inte direkt, men så fort jag såg din blogg och allt så kände jag något.. en ambition. Det "något" som fick mig att fastna, det går inte direkt sätta fingret på exakt vad men, känslan är viktigast.



Är det något specifikt du har som mål? Något som jag bör veta så kan vi hjälpa varandra. Om du vill prata så är det bara att kontakta mig :)



facebook.com/vestiin

eller på bilddagboken, du vet nog vem som skriver.



Ha det gött!

2011-11-13 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0