WORK IT

Nu har jag planerat min morgon för imorgon! - svart kaffe + promenad till lompis. Där ska jag fika hos mommo, och sen vandra tillbaka hem och ta en dusch. Efter det blir det aktivt letande av jobb i både Kiruna & Stockholm samt bostad i Sthlmmmm.
Det känns skönt :) Hoppas bara jag lyckas hålla i den här nyttiga stilen i mer än en vecka så man kan se lite resultat... jo, och jag vågade inte skriva min vikt tidigare. Vet inte om ja nånsin kommer våga. Även om det egentligen inte är nått att skämmas för, det är bara en siffra.
Men så är läget.


other useless info;
Min lilla-kissemaja är sötast i världen. Köpte moffas födelsedagspresent idag. Thai är gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0