kaffe diet ftw

Läste precis att svart kaffe på morgonen + powerwalk i 45min = bra förbränning. Om jag ändå vore en morgonmänniska så jag hade orkat vara så duktig på morgonen..nån vacker dag kanske.
Hursomhelst - har börjat minska på maten. Jag mår illa. Imorgon blir det kyckling med en massa grönsaker och ris. Det ska bli gott  :)
Imorgon kanske jag tar mig modet och skriver ned min exakta vikt här, bara för att jag ska måsta fortsätta och vara duktig med maten och visa att jag går ned. För annars är jag ju en loser. Men vi ser ju. AAAH.


Kommentarer
Postat av: Taclite

Det absolut sämsta är att minska på maten, speciellt proteinintaget. Det första som ryker när man bantar + tränar är musklerna.

Bästa sättet är att öka protein- och energiintaget, samt öka träning. :]

2011-05-12 @ 20:35:01
URL: http://www.snakezooka.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0