run for your life

Inatt har jag drömt om att världen blev övertagen av dinosaurier. Det var fan inte lätt att springa ifrån raptorer alltså. Och att Johan försvann åt fel håll - off. jag hade panik och var tvungen å gå å leta efter honom bland raptorernas favvo ställe. Så smög jag runt i korridorerna och gömde mig bakom ett bord när jag såg en raptor framför mig - och som såg mig. Jääävvvlar så jag sprang. Sen gömde jag mig med ett par stycken i ett safety room typ och käka sipsi. Där nånstans vaknade jag. Föressten, så har jag börjat sova i en söt liten sovklänning från HM. Jag är söt i den. Bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: f

HEJ JAG VAKNADE LITE SENT IDAG. HÄHÄ :((( hoff.

2011-06-02 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0