Japan - Day 16

2011-04-18

Vi har nu varit i Japan i 15 dagar typ. Den första tiden, ärligt, kändes det som att man hade hittat hem. Dock kan en stor del av de känslorna ha med att göra att jag har längtat bort från Kiruna så himla länge nu. Just nu räknar jag ned tiden tills man kommer tillbaka hem igen. Jag saknar alla de små sakerna man är van vi.
Att starta dagen med en god kopp kaffe, att stå mellan de eviga valen Fil & flingor VS rostmackor med oboy. Eller bara kunna ta Forden och ta en tur nånstans. Oh! Och för att inte glömma Simpsons. Förut var man så leds på alla repriser, men nu längtar jag tillbaka. Haha. Typiskt.
Jag är leds på att se på tv jag inte kan förstå ett dugg av och skifta konversationer från svenska, till engelska till .. ja, tecken språk. Men mest av allt vill jag bara hem till min egen säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0