eat.pray.love

Såg precis Eat Pray Love - vilket jag måste erkänna var en bra film. Den hade ett par intressanta grejjer, och saker som jag kunde inse om mig själv - fast det var alla saker jag redan listat ut. Men det är ju så, jag är en människa som tänker alldelens för mycket. Och det har jag hört av många. En kille sa en gång att; "Ditt sökande efter svar, kommer bli din död."  - och jag tror nog också det. En sak hatar jag om mig själv, att en film kan få mig att ändra mitt totala tänkesätt. En film kan få mig att känna mig totalt värdelös, men det kan också få mig att känna styrka, eller lycka - Bram Stokers Dracula såg jag för första gången när jag gick i 8an då jag mådde kässt, och den gjorde mig äckligt stark. Varje gång jag kände mig nedbruten kunde jag se den och må som bäst igen. Jag vet inte om det är en bra grejj, men filmer har alltid, och kommer alltid vara, min passion i livet. Hursomhelst, en bra film. Se den. Eatpraylove, asså.

underbara frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0