now.. is the time.. to get fat

Det händer läskiga grejjer i Norge just nu. Min farbror säger al quida, och jag funderar på nazisterna. Förvisso, hade tydligen Norge vart med å härjat emot al quida så det vore ju inte helt fel om de hämnas som de sagt att de skulle göra.
Hursomhelst, nu är det dags att göda upp sig. Om jag ska hamna i ett tortyrläger så ska jag vara fet så jag har nått att leva på, för annars lär jag vara död och rutten inom en vecka i den vikt jag har nu.

Det känns läskigt att det är så nära oss nu. Känns overkligt men ändå så verkligt som det kan bli utan att hända oss personligen.


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13363639.ab

Kommentarer
Postat av: Klaggen

Du har nog antagligen ingen anledning att oroa dig. Jag har inte läst så mycket om händelserna men jag har svårt att tänka mig att det skulle ske några fler, eller större angrepp nu framöver.

Jag antar att det som hände berodde på en liten grupp människor som planerat alltihopa.

Och om nu Sverige skulle bli angripet på något sätt så kommer det garanterat att ske i någon utav huvudstäderna eller i närheten.

2011-07-23 @ 14:40:53
Postat av: tom (moondogg55)

Yes, it is so sad what happened in Norway. :(



However, don't "fatten up" ~ you are SO kawaii , just the way you are! :)

2011-07-28 @ 22:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0