'somewhere over the rainbow'.. is my future apartment

Jag. Är. Så. Glad.

Den här dagen blev underbar asså. Jag lyckades övertala Johan om TRE lägenheter. Varav en ska vi sätta bud på, kanske imorrn, och etc. Om jag får den lägenheten, så.. ja. Jag kommer bli så överlycklig. Den är Perfekt. Den är så vacker och omgivningen är underbar för mig. Det är bara ett par meter till sjön, eller hav, whatever; och där kan jag vandra och fantisera om världen som jag älskar den. Magi, vackra ting, skriva!! Jag kan hitta vägen tillbaka till mina passioner att skriva, fota & filma! Off... jag känner lyckan. Gick runt som ett fån och log på affären. Nu ska jag hoppas på lite tur. OCH DEN HAR EN ÖPPEN SPIS!! MAGISKT!. ah. nu ska ja sluta skriva. jag uppdaterar för ofta om vad ni folk säkert tycker är trist.

hursomhaver, yay!


Kommentarer
Postat av: Tina

Näe inte trist =)



Har du inga bilder på lägenheterna?=))

2011-08-29 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0