Roadtrippin'it in USA, Los Angeles : Day 16 (eller nått har blandat bort mig)

Jepp, dagen var kommen. HOLLY-fucking-WOOD!
Ett totalt antiklimax enligt mig. Min bild av Hollywood var sjukt glamorös och stora gator osv. Istället möttes man av en rätt så trång gågata, inga coola affärer och så var det klart. Man gick efter en gata med stjärnorna bara. Kinesiska biografen var ju cool att se IRL men, inte vet jag. Överskattat ställe.
Universal Studios däremot - var värda sina pengar! Betalde tror jag 1200 kr per biljett för att ta sig in dit med VIP biljett. Lätt värt det! Aldrig varit med om så sjukt coola karuseller och turer. Man måste dit fler gånger, det kan man ju då säga. Och då kommer jag betala ändå mer för att få privat turen. 
De hade även börjat göra klart för Halloween kväll på universal. Det betydde en massa zombies här å där!
 
en hel vägg vid parkeringshuset åt Jurassic Park
Coolaste showen jag sett i mitt liv, med brinnande flygplan, explosioner och sjuka stunts!
Cantina bar från Star Wars
En riktig Transformer, cool som satan, men läskig. Inte en chans att jag gick och stod där.
En hel drake på balkongen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0