oh the stories

Japp, då var man tillbaka hemma igen efter över en månads resande.
 
Som en lätt sammanfattning var det en underbar resa.

Jag har fotat upp mitt 16gig och påbörjat mitt 8gigs minne, samt fotat på den andra kameran ungefär 500-1000 bilder också. Det kommer nog ta tid att redigera allting, milt sagt. Jag har fått beställa en extern hårddisk till, så jag väntar in den och sedan blir det att börja. Sen lägger jag upp allting som i Japan hade jag tänkt. Lite berättande om vad man gjorde den dagen, och bilder som tillhör.
 
Har just käkat en macka med prickikorv, och varm oboy. Känns bra att kunna äta hemma, och inte behöva göra sig OK för att gå ut och käka frukost. Sitta i morgonrock framför tvn är mycket bättre!
Foxy har sovit med en nästan hela natten. (vi har jetlag, så vi lade oss kanske kl 3 på natten.) Så skönt att vara med henne igen. Bästa katten i världen!
 
Idag blir det att göra höst-fint i lägenheten, packa upp allting, försöka hinna tvätta, och byta däck. Däcken kanske man får ta imorgon.. Sen ska man hinna ge bort lite souvenirer också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0