ma'bad

Ja, oj, här glömdes det uppdateras.
 
Varit så mycket på senaste. Jag har börjat spela fiol, och det tar upp mycket tid, sen är det Halloween snart = fest, och det tar upp tid det också. Baknings-exepriment. Matlagning. Halloweenpepp. Mycket pyssel osv har varit i fokus, och man kan inte hinna med allt.
Resterande bilder av USA ska komma på snart, ska bara ta mig tiden. Så himla många bilder, haha.
Nå jo så atte, har inte så mycket att säga.
 
Ska på stan strax med Johans syrra Annelie på en massa uppdrag inför halloween, och annat. Hade tänkt baka i morse, men insåg att jag inte hade muffinsformar kvar. Och tänkt träna på sminkning för halloween också.
Mycket att göra, trots arbetslösheten. Tror jag hade gått under i stress om jag hade haft arbete också, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0