a bucketlist of my own

Jag har funderat på att göra en egen bucketlista. Eller, ni som inte har sett den filmen; göra min egen lista för saker jag vill göra innan jag dör. Vad jag har för mål i livet.
Jag tycker att det är viktigt att man inte glömmer bort det man vill göra, men framför allt, inte glömma de saker man gjort, och hur stolt man var över sig själv när man gjorde det. Det är viktigt att minnas.
Det var väldigt kul att se hur mycket jag faktiskt redan hade åstadkommit med mina drömmar. Nästan hälften av det som jag skrivit ned, har jag lyckats göra. Det var kul att se.
Jag tänkte först visa min lista, men ångrade mig. Jag får visa till mina vänner, eller om någon skulle fråga. Det kändes lite för.... 'intimt' att visa listan av någon anledning haha. Jag kanske ångrar mig, vem vet.
Det är aldrig försent att ändra sig.
 
Livet är nu. Det får vi inte glömma, trots att med åldern kan det kännas som att man inte borde drömma längre.
Som att man inte är tillåten på samma sätt. Åtminstone så känns det så för mig. Vore kul att se andras listor! Säg till om ni ska göra en. Att se vad andra drömmer om är alltid intressant och roligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0