a new spark in life

Har spelat igenom ett av de bästa spelen jag spelat på extremt länge; The Last Of Us.
Sjukt, sinnesjukt, bra. Jag är helt kär. Ska börja spela om den igen nästa vecka. Det tog ca 17timmar att spela ut den. Spelade den under två dagar. Jag hade glömt bort hur roligt det är att streckspela ett nytt spännande spel med någon (lirade med Johan). Vi bara satt instängda i mörkret, snacks och zombies i två dagar. Oerhört mysigt. Det vore underbart om de släppte en 2a ... heheheheh. Men seriöst. Spela det ni som inte har.
 
På torsdag är det festivaltider. Känner mig inte så pepp, helt ärligt. Jag tänker mest på älgwoken som de säljer.
70 Dagar kvar till USA. Längtar. Har inte så mycket mer att säga. Spelet är min passion just nu. 
Här är TRAILER PÅ SPELET om ni inte sett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0