"It ended as quickly as it began. I thank you for the memories."

Nå, hängde med Erik igår och såg en av de värsta filmerna ever. Resident evil Retribution. Seriöst - alla de där pengarna de spenderat på den där filmen kunde jag fått istället. Det hade varit så mycket bättre. Det var som att de inte ens försökt. Vi sa det att man kunde göra filmen till en drinking game - varje gång det är nå cheesyass action dricker man. Man hade nog dött av alkoholförgiftning. Nåväl, den där filmserien dog efter första filmen.
Idag ska jag jobba över och inventera, sen hänga med Fredrik och det blir lite CoD. YEAHHHH.
 
igår på jobbet. Mitt hår ser däremot gult ut, men jag kan säga att det är de inte. Bara lampan ovanför mig som är gul&ful.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0