In order to understand, I destroyed myself

Kvällens topics - Gangster squad var så bra som jag föreställt mig och bättre.

Emma stone - mmmmmm! Ryan gosling - intressant! Sean penn - helt jävla fantastiskt skådespel!

I am bad, and I should feel bad. (Skämt åsido) leds. Vill inte bry mig. Vill vara lika lättsam som alla andra verkar vara. Känner nästan att det är dags för en klassisk Cindy shutdown snart igen. Det brukar funka ett tag. Vad som helst för att få bort sen här oerhörda - - - inom mig. Det värsta är att känna att man inte kan vända sig till någon. Mask on.

Okay. Kan babbla en evighet om hur dåligt jag mår men sanningen är alltid densamma - ingen bryr sig. Mors! /emokidzzz90


Kommentarer
Postat av: Klaggen

Jag hoppas att du vet att jag finns här för att lyssna om du vill prata ut.

2013-01-14 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0