update on the misguided yet guided, life

Öh, ja, det har hänt lite grejjer sen sist.
Drog till Umeå, var på konsert. Ghost B.C. Det var awesome!! Trevligt att hälsa på folket osv.
 Bokat plats till skola i Hawaii. Blir att studera engelska, och tillvalsämne är turistengelska. Jag har tankar att satsa på en karriär, och den karriären är reseproducent isåfall.
Bra start, så har jag ju jobbat som det på kiruna guidetur redan, och fått jobb på Icehotelsbokning. Det gäller bara till februari, men man vet aldrig om man får komma tillbaka till nästa säsong osv. Bra erfarenhet till CV om man vill bli reseproducent.
Jepp. Man har fått riktning i livet. Det tog ett tag.
 
Nu är jag däremot sjuk som fan. Nyser onormalt mycket. Kanske 10nys varje halvtimma. Måste bli frisk för Bio man bokat till morgonaden, SAMT att jag börjar jobbet på måndag. Finns inte så mycket värre, eller dålig stil, att sjukskriva sig på första dagen. Det är skämmigt, asså.
 
 
ghost b.c. Man hade inte med fin-kameran, som ni kan se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0