THE NAGGING BITCH

Anledningen till varför jag inte beställer från Sverige kläder; ALLTING KOSTAR FÖR FAN EN MILJON. Det är som att alla förbannade kläd/sko företag, tror seriöst, att folk är villig att betala över 900kr för ett ynka par jävla byxor. Vill man ha billigare får man köpa B-tyg. FÖR 600KR.
Jävla pengahoror. Här vill jag verkligen köpa nånting i min stad, det finns inget jävla ställe som har min pris och kvalité, och de som har, HAR INTE MIN STORLEK FÖR JAG ÄR FÖR LITEN.
Så, praktiskt sett nästan allting jag äger, är beställt från Kina. De har låga priser, fina kläder, och de passar mig. De är lika små som mig.
Men nog är det nog jävla dålig stil av sverige att vara så höga i priserna. Alla är inte rika. Alla har inte råd att spendera pengar på kläder, eller så har dom det men vem fan vill spendera onödigt mycket pengar på kläder? Nå, inte jag iallafall. Kan lägga pengarna på mycket bättre saker än det.
Seriöst, ett par skor i sverige går på minst 500kr eller mer. Vilket jävla skämt. I Kina kan man få jätte fina skor för 200kr. Sverige har inte ens bra stil.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0