POISON DART

Snart Fredag. Snart.
 
 
Imorgon blir det att åka iväg till Morjärv. Tanken var först en lugn helg i stugan i Laxforsen, men johan kände sig sugen så det blir morjärv och kalix. Det kan väl vara kul det också.. Även fast jag helst hade velat sitta i tystnad i en stuga i mörkret. Det känns som perfekt med mina saker som är just nu.
Men aja, får supa lite istället i Kalix.
Tittar på SKINS hela dagarna, känns det som. Helt beroende av Effy. Hon är så lik mig, och det gör mig både mer galen och rädd. Jag förstår henne. Jag förstår mig med henne som roll. Galen.
På sistone har jag varit extra borta. Vet knappt vart jag är, vem jag är. Inget. Glömmer saker hela tiden, slår mig, hela händerna blöder varje dag. Går in i hyllor. Ja, listan är lång.
 
Fått mina sista saker till Halloween dräkten. Nån som ska ha fest då eller? Blir nog ingen hemma fest det här året, men man vet ju aldrig med mig.
De andra kläderna jag beställt har också kommit. De var underbart snygga.
 
- och ÄR DET NÅGON SOM VET EN PIERCING STUDIO I NORRBOTTEN? GÄRNA I KIRUNA, ELLER GÄLLIVARE, MEN SÅ LÄNGE MAN KAN ÅKA DIT SNABBT ÄRE CHILL.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0