inner issues

Hoff, ångesten man väntat på.
Tar fram vågen för att väga mig på morgonen - ett resultat som jag inte sett på tre år. Det här är inte bra. Visserligen, för att vara helt ärlig, tror jag det är muskler från det nya jobbet. Mina ben är hårda som sten, johan som vittne. MEN jag vill inte väga det där. Och ja, jag vet - det är en summa. Det betyder inte att jag är tjock eller nått. Men jag har en vikt jag vill behålla, och jag bryr mig inte om vad folk kanske kommer säga om det här inlägget. Jag vill lätta på mina tankar. Jag mår dåligt. Jag vill inte väga så. Min blogg. Punkt.
 
Så, nu blir det att minska lite ytterligare. Kanske skippa de där mellanmålsfikat, inte fan vet jag. Men jag brukar alltid lyckas när jag väl bestämt mig för det. Huff. tråkigt.
Skaffat mig en stegräknare som jag ska se ungefär hur mycket jag går varje dag. Jag misstänker, att det är rätt mycket iallafall. Jag springer runt hela tiden.
Nåväl, dags för arbete.
 

Kommentarer
Postat av: Christer

Din blogg, punkt!

Däremot tänkte jag fråga, vad det CoD eller BF du spelar? ^^
//Christer

Svar: CoD - alwaaays. nämen bf när man var yngre.
Cindy

2012-10-02 @ 16:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0