the Sudden realization

Jag vet inte vad det är med mig på senaste - men jag har blivit en bitter människa. Jag hatar det.
Har svårt att acceptera att andra kanske har det helt enkelt bättre ställt i livet. De behöver inte kämpa. De glider på och blir bara bättre, får saker, är redan rik eller allt ja ni vet. Ni kanske känner igen min känsla.
Förr vad jag duktig på att tycka att det var kul att folk mådde bra. Jag hade det jävligt, men jag hanterade det.
Numera, blir jag bara bitter och säger "Fuck those people."
Aja, jag har många anledningar till varför jag blivit som jag är. En vacker dag kanske jag har modet att ta tag i mina problem. men inte än.. inte än.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0