spendin' ma' moneh'

Jo justja, jag beställde mig en ny soffa då alltså. Det blev den här underbara pärlan! Den kommer på måndag eller tisdag. Idag ska jag och shoppa lite kuddar, gardiner och sånt där pyssel jag ALDRIG hittills har gjort.
Jepp, det tar sig. Sen får det blir premiär drunken gamenight nån helg!
 
Igår blev det Breaking Dawn part 2 - den var sjukt awesome. Herregud, i slutet trodde jag att jag skulle dö. Spännande som fan. Ikväll blir det middag hos Fredrik! Blir väl le nice. Jo, och en flaska glögg är nu borta. eyyy
 
 

Kommentarer
Postat av: Chris

Haha, must buy a new sofa month. Were doing that too, but trying to combine a sofa similar to this one of yours but a bed sofa, so easier for guests :)

2012-11-20 @ 14:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0