the vampire diaries

alltså, som sagt. Jag har varit väldigt skeptisk mot hela serien The Vampire Diaries, men gav den en chans för någon månad sedan. Och nu är jag störtkär. Såg just sista avsnittet för säsong tre, bölar ihjäl mig. MMM så underbart. MMM Damon <3 Jag önskar jag hade Elenas liv alltså. Varför har inte jag två ursnygga vampyrer som trånar efter mig? Jag har ingen som trånar efter mig. God'damn this world!!Haha
Tror jag ska ta och köpa mig deras säsonger. Såg att man får 1-2 för bara 200 kr på CDON.com. Sinnesjukt billigt. Alla mina dvdboxar brukar kosta kring 300kr styck, så, kap eller vad.
Off, kan knappt bärga mig för nästa säsong. Kommer fan bli legendarisk.

"So, Damon, tell me. What is it that I want?"

-"You want a Love that consumes you.. you want passion.. an adventure.

And even a little danger."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0