le work

Första arbetsdagen på över en vecka idag då. Tur att det är en enkel dag. 10-15 borde inte vara så farligt. Kanske har en till timma på kvällen, vilket jag inte hoppas på.
Har knappt kunnat sova på grund av att det faktiskt är Första dagen. Jag blir alltid orolig att jag ska missa klockan, och försova mig så jag inte kan sova. Så x-antal ggr har man vaknat i natt.

Skönt med en egen dusch med tanke på det vi hade i Dublin. Det enda negativa med resan var nog hotellet. Fick bo i en stenkällare, shaggy anställda, och duschen var äcklig med kallt stengolv och väldigt.. well, orena toaletter. Så man ville inte direkt gå där inne all naked och röra golvet.
En dag var toalettpappret slut, och de hade stoppat dit servetter istället. I över en hel dag. Vilket hotell går inte direkt och köper mer papper? Jeez, tom jag hade kunnat ge bättre service.
Och en av deras anställda sov inne i matsalen. Jag och Klaggen kom tidigare en dag och frågade om vi kunde gå in, panik fick tjejen som jobbade där och ba "ehm, no, wait, ehm... my friend is'a sleeping there." ba what? Så kom det kort efter en kille ut med en madrass och ett leende.
Allt luktade rök, och var fuktigt och kallt.
Rekommenderar Inte det hotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0