Going away

Det känns så roligt med att åka till Dublin - men jag gråter ihjäl mig för det faktum att Johan flyttar till Stockholm under tiden jag är där. Känslorna rivs itu, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Har kommit på en sak om mig själv, som jag inte tänker skriva ned. Och jag tröstar mig med att jag fortfarande har Foxy, jag träffar Johan en snabbis nästa vecka på vägen hem, vi ska träffas en gång i månaden MINST, och.. jag hoppas på att det fortfarande kan funka mellan oss.
Hitta en lägenhet och jag och Foxy kan Joina. Hursomhelst, har inte tid att skriva. Fick kanske tre timmar sömn inatt, och min kaffekopp väntar på mig.

Jag lär gnälla om det här när jag kommer tillbaka ändå.
Vi ses om en vecka, bros!


Kommentarer
Postat av: Täljan

<3

2012-05-18 @ 06:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0